ZAPYTANIE – OFERTOWE – na zakup koszulek wraz z dostawą do szkół Programu ” Mały Mistrz” 2024

KIELCE, dnia 25.11.2024 r.

Znak sprawy: Mały Mistrz/zakup i dostawa koszulek z nadrukiem

Zapytanie ofertowe w ramach procedury zasady konkurencyjności na zakup i dostawę 6694 sztuk koszulek z nadrukiem w ramach Programu Mały Mistrz

  1. Zamawiający

Wojewódzki Szkolny Związek Sportowy

adres: ul. Sandomierska 196, 25-329 Kielce

REGON: 290572303, NIP: 959 08 29 915

  1. Tryb postępowania

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności.

  2. Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm,), poza przypadkami, gdy treść niniejszego zapytania odsyła do ich stosowania.

  3. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Mały Mistrz.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6694 sztuk koszulek z nadrukiem w ramach Programu Mały Mistrz wg poniższej specyfikacji:

  2. Charakterystyka techniczna koszulek sportowych i bawełnianych:

Koszulki należy wykonać w rozmiarach i ilościach jak poniżej: Nadruk na koszulkach według wzoru z niezmienioną formą i kształtem. Nadruk z przodu oraz na rękawach zgodnie z załączoną poniżej grafiką dostarczoną w formie elektronicznej do Wykonawcy.

a/ Gramatura nie gorsza niż 155g/m2, taśma przy szyi, krótkie rękawy, dzianina transportująca wilgoć, dzianina antystatyczna bardziej odporna na zabrudzenia zachowująca komfort termiczny podczas wysiłku.

b/ Materiał poliester maksymalnie 100% lub 100 % bawełna czesana.

c/ Kolorystyka koszulek – biały

  1. Koszulki należy wykonać w rozmiarach i ilościach jak poniżej:

Wzrost 122 – 2098 szt.: 128 cm – 2292 szt.: 140 cm – 2304szt.

  1. Nadruk na koszulkach według wzoru z niezmienioną formą i kształtem. Nadruk z przodu oraz na rękawach zgodnie z załączoną poniżej grafiką dostarczoną w formie elektronicznej do Wykonawcy.

  1. Wykonawca dostarczy koszulki wskazanych przez Zamawiającego do ok. 140 szkół podstawowych znajdujących się na terenie województwa świętokrzyskiego na swój koszt.

  1. Dodatkowe wymagania i informacje:

  1. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii,

  2. Dostarczony przedmiot winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy,

  1. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia co najmniej 12-miesięcznej gwarancji, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia jest inny zapis.

  2. Rodzaj zamówienia: dostawa/usługa/robota budowlana.

  3. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 18331000-8 – koszulki

  4. Termin wykonania zamówienia (termin realizacji umowy) i warunki płatności

      1. Planowany termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 16.12.2024 r.

      2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za zamówione koszulki po ich dostarczeniu do wytypowanych szkół w terminie 14 dni od wystawienia faktury

Płatnikiem faktury za zamówienie będzie :

Wojewódzki Szkolny Związek Sportowy

adres: ul. Sandomierska 196, 25-329 Kielce

REGON: 290572303, NIP: 959 08 29 915

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

    1. Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.

  1. Przesłanki wykluczenia Wykonawców z udziału w postępowaniu

Z postępowania wyklucza się:

1) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;

2) Wykonawcę powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych;

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

W celu wykazania niezachodzenia ww. przesłanki wykluczenia po stronie Wykonawcy, Wykonawca przedstawi Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do oferty.

3) Wykonawców wykluczonych z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), dalej jako „ustawa”, tj.:

– wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

– wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

– wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku

Ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu uznaje się za odrzuconą.

  1. Przesłanki odrzucenia oferty

  1. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

  2. jest niezgodna z niniejszym zapytaniem ofertowym,

  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  4. zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

  5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

  6. zawiera nieprawdziwe informacje,

  7. Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w sekcji VI pkt 2 niniejszego zapytania ofertowego.

  8. została złożona po terminie.

  9. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

  10. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.

  11. Oferta wraz z załącznikami nie podlegają zwrotowi, poza przypadkiem wycofania oferty złożonej z zachowaniem formy pisemnej.

  1. Termin związania ofertą

      1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia ofert.

      2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, przy czym Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 10 dni.

  1. Zasady składania oferty

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku stwierdzenia złożenia przez danego Wykonawcę więcej niż jednej oferty złożone oferty podlegają odrzuceniu jako niezgodne z niniejszym zapytaniem ofertowym.

  2. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę.

  3. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić według wzorów (załączniki). W przypadku, gdy nie ma dołączonych wzorów Wykonawca przekłada dokumenty na własnych wzorach.

  4. Oferta wraz załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w języku obcym. W takim przypadku wraz z ofertą należy złożyć jej tłumaczenie na język polski.

  5. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Uprawnienie do ich podpisania musi wynika z treści załączonych do oferty dokumentów. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą powinien zostać przedstawiony dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii z notarialnym poświadczeniem podpisu.

  6. Poprawki w ofercie lub załącznikach powinny być naniesione w sposób czytelny i opatrzone podpisem osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie pisemnej: osobiście, na adres Zamawiającego: Wojewódzki Szkolny Związek Sportowy

ul. Sandomierska 196, 25-329 Kielce lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając skan podpisanych dokumentów na adres: wszs0@poczta.onet.pl.

Na potrzeby niniejszego postępowania oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, wywiera skutki takie jak oferta złożona z zachowaniem formy pisemnej.

7. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04.12.2024 r. godz. 12:00.

O terminie złożenia oferty decyduje data i godz. wpływu oferty wraz z załącznikami do Zamawiającego lub wpływu wiadomości e-mail zawierającej ofertę wraz z załącznikami.

  1. W przypadku składania oferty z zachowaniem formy pisemnej, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, tak aby nie było możliwe odczytanie jej zwartości bez jej uszkodzenia. Kopertę należy opisać podając dane Zamawiającego (jego nazwę i adres), dane Wykonawcy (jego nazwę/firmę i adres) oraz zamieszczając zapis o treści: „Oferta na zakup i dostawę koszulek”

  2. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej, zamieszczając zapis o treści: „Oferta na zakup i dostawę koszulek”

  3. Koszty przygotowania i złożenia oferty wraz z załącznikami obciążają wyłącznie Wykonawcę.

  4. Poprzez złożenie oferty Wykonawca wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałym Wykonawcom szczegółów oferty, z zastrzeżeniem pkt 14, oraz akceptuje udział w postępowaniu na warunkach i zasadach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

  5. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419 z późn. zm.), Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być zamieszczone w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty” lub wyraźnie oznaczone w ofercie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, które podaje Zamawiający na otwarciu ofert.

  6. Zamawiający poprawia w ofercie:

        1. oczywiste omyłki pisarskie,

        2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

        3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

  1. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania/dopuszcza składanie ofert wariantowych.

  1. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania/dopuszcza składanie ofert częściowych.

  1. Opis sposobu obliczenia ceny

    1. Cenę należy wyliczyć następująco: Cena musi być podana zgodnie ze wzorem oferty i musi być dla każdej z pozycji wyższa od zera.

    2. Cena musi być podana w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) cyfrowo i słownie. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w obcej walucie.

    3. Oferta musi zawierać ostateczna cenę brutto obliczoną odrębnie i uwzględniać musi wszelkie koszty składające się na realizację zamówienia z uwzględnieniem podatku VAT, innych opłat i podatków.

    4. Podana w ofercie całkowita wartość zamówienia brutto, posłuży do wyboru najkorzystniejszej oferty.

    5. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia.

    6. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny (jeśli dotyczy), spoczywa na Wykonawcy.

    7. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień odnośnie wysokości zaproponowanej ceny w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie lub jeżeli dokonana przez Zamawiającego ocena wyjaśnień złożonych przez Wykonawcę wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

  1. Kryteria oceny ofert wraz z wagami punktowym lub procentowymi przypisanymi do poszczególnych kryteriów oceny oraz opisem sposobu przyznawania punktacji za spełnianie danego kryterium oceny.

Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o kryteria:

Kryterium

Waga

Maksymalna ilość punktów

jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

Cena (C)

50%

50 punktów

Termin realizacji (T)

50%

50 punktów

Suma

100%

100 punktów

Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

A. Punkty za kryterium „Cena” (C)– wartość brutto za całość zamówienia, zostaną obliczone według wzoru:

Wartość brutto najtańszej oferty (łączna wartość)

x 50 pkt = liczba punktów w danym kryterium Wartość brutto badanej oferty (łączna wartość)

    1. Sposób obliczania kryterium „Termin realizacji” (T).

Czas gwarancji musi być podany w pełnych miesiącach. Ocena spełnienia kryterium zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.

Punkty za kryterium „Termin realizacji” zostaną przyznane w następujący sposób:

  1. termin realizacji od podpisania umowy do 16 grudnia 2024 r.- 50 pkt

Maksymalny czas realizacji nie może przekroczyć 16 grudnia 2024 r. Oferta wykazująca późniejszy termin realizacji zostanie odrzucona.

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów C+T) uznana zostanie za najkorzystniejszą. Wybrana zostanie oferta tego Wykonawcy, która uzyska łączną najwyższą liczbę punktów (max. 100 pkt).

  1. Unieważnienie postępowania

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

  1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

  2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

  3. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie, w sytuacji, gdy cena stanowiła wyłączne kryterium oceny ofert;

  4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

  5. jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

  1. Informacje dotyczące upublicznienia wyników Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na stronie Zamawiającego tj. www.wszs.kielce.pl

  1. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia

      1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców zamieszczając na stronie internetowej Zamawiającego znajdującej się pod adresem www.wszs.kielce.pl

      2. Po upublicznieniu informacji o wyniku postępowania, Zamawiający zawiera umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

      3. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje przed podpisaniem umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego czasie w godz. 8.00 – 15.00 i terminie 5 dni roboczych od momentu poinformowania Wykonawcy o uznaniu jego oferty za najkorzystniejszą do osobistego stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego lub innym ustalonym przez strony miejscu.

      4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów, to jest została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku, gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie projektu na usługę objętą niniejszym postępowaniem

      5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

  1. Warunki istotnych zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego

      1. Strony wprowadzą zmiany do umowy w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności spośród wskazanych poniżej, w przypadku gdy ta okoliczność ma wpływ na postanowienia Umowy:

        1. zmian w podatku VAT – wynikających ze zmiany przepisów,

zmian wynikających z wydania indywidualnej interpretacji podatkowej wpływającej na wysokość stawki podatku VAT,

        1. zmian terminu wykonania umowy – przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w pierwotnie założonym terminie,

  1. zmian parametrów sprzętu za zgodą zamawiającego

      1. Zmiany nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa ani regulaminu Programu Mały Mistrz.

  1. Informacja o sposobie kontaktowania się Zamawiającego z Wykonawcami

      1. Procedura jest prowadzona w języku polskim.

      2. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski i zawiadomienia Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub za pośrednictwem drogi elektronicznej.

      3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pośrednictwem drogi elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony potwierdza fakt jej otrzymania.

      4. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, przyjmuje się, że korespondencja wysłana na adres e-mail Wykonawcy, przez niego podany, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.

Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres biura Zamawiającego: Wojewódzki Szkolny Związek Sportowy

ul. Sandomierska 196, 25-329 Kielce

lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego: wszs0@poczta.onet.pl

  1. Pozostałe informacje

      1. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W takim przypadku Zamawiający w opublikowanym na stronie internetowej zapytaniu ofertowym, uwzględnia informacje o zmianie. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.

      2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami dotyczącymi zapytania ofertowego. Zamawiający udzielana na nie odpowiedzi niezwłocznie, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek z pytaniem wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek z pytaniem wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa wyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający publikuje na stronie internetowej.

      3. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy do dnia 06.12.2024 r. wykaz adresowy szkół do których zostaną wysłane koszulki wraz ze wskazaniem ilości w poszczególnych rozmiarach.

  2. Przetwarzanie danych osobowych

      1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, Spółka informuję, że:

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu oferty w ramach niniejszego postępowania jest Wojewódzki Szkolny Związek Sportowy

ul. Sandomierska 196, 25-329 Kielce

  1. dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania;

  2. dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO;

  1. dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji projektu i wymagany okres przechowywania dokumentacji projektu;

  2. osoba, której dane osobowe dotyczą, posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania;

  3. osoba, której dane osobowe dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy prawa;

  4. podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w przedmiotowym postępowaniu;

  5. podane dane osobowe nie będą poddawane automatyzowanemu podejmowaniu decyzji;

    1. Administrator dołoży należytej staranności w celu odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych danych osobowych, a w szczególności przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.

      1. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego prze- pływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.

  1. Załączniki poniżej

Integralną części niniejszego zapytania ofertowego stanowią:

Załącznik nr 1 do zapytania – Oferta w ramach procedury konkurencyjności

Załącznik nr 2 do oferty – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

WICEPREZES WSZS KIELCE

DARIUSZ KOS

Znak sprawy: Mały Mistrz/zakup i dostawa koszulek z nadrukiem

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

OFERTA W RAMACH PROCEDURY KONKURENCYJNOŚCI

  1. W związku z prowadzonym przez Wojewódzki Szkolny Związek Sportowy w Kielcach postępowaniem w ramach procedury konkurencyjności na zakup i dostawę 6694 koszulek z nadrukiem w ramach Programu Mały Mistrz na terenie województwa świętokrzyskiego oferuję/ działając w imieniu Wykonawcy następującą cenę za wykonanie ww. zamówienia*:

  2. a) cenę brutto: ……………………………………. zł

słownie: ………………………………………………………………………………………..………………………

Deklaruję realizację zamówienia w terminie ………………………………………………………….

  1. Zastrzeżenie Wykonawcy:

W niżej wymienionych dokumentach składających się na ofertę zawarte są informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które nie mogą być udostępnione*

  1. Dane pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej:

……………………………………………………………………………………………………………

  1. Oświadczenia

    1. Oświadczam, że uzyskałem/am konieczne informacje do przygotowania oferty, zapoznałem/am się z treścią Zapytania ofertowego oraz przyjmuję warunki w nim zawarte.

    2. Oświadczam, że uważam się związany ofertą przez czas wskazany w niniejszym zapytaniu ofertowym.

    3. Oświadczam, że w przypadku wyboru niniejszej oferty, zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

    4. Nie uczestniczę jako Wykonawca w jakiejkolwiek innej ofercie złożonej w celu udzielenia niniejszego zamówienia.

    5. Oświadczam, że informacje zawarte w niniejszej ofercie są prawdziwe. Jestem świadomy/a odpowiedzialności karnej za podanie fałszywych danych lub złożenie fałszywych oświadczeń.

    6. Oświadczam że nie należę do Wykonawców wykluczonych z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), dalej jako „ustawa”

    7. Oświadczam, że nie należę do Wykonawców , o których mowa w pkt. VI Zapytania ofertowego.

    8. Oświadczam, że spełniam warunki, o których mowa w pkt. V Zapytania ofertowego.

    9. Oświadczam, że wypełniłem/am obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.

Data: ………………….

…………………………………………………….

(podpis wraz z pieczątką osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy

Znak sprawy: Mały Mistrz/zakup i dostawa koszulek z nadrukiem

Załącznik nr 2 do oferty

Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

Ja, niżej podpisany/a . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(imię i nazwisko)

oświadczam, że nie jestem/jestem* powiązany/a osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w poniżej wskazanym rozumieniu.

Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Data: ………………..

…………………………………………………..

(podpis wraz z pieczątką osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy)

* Cena musi obejmować wartość całego przedmiotu zamówienia. Cena powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

* Należy określić informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i wykazać, że ją stanowią.

* Niewłaściwe skreślić.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content